Ośrodek Pomocy Społecznej w Szamotułach ul. Plac Sienkiewicza 20 64-500 Szamotuły zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.:
Remont wnętrza budynku użytkowego położonego w Szamotułach przy ul. Wodnej 4, na terenie działki o nr ewidencyjnym 2722/1
Postępowanie o wartości szacunkowej mniejszej od 130 000 zł prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022.1710 ze zm.)
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Szamotułach ul. Plac Sienkiewicza 20 64-500 Szamotuły
- Opis przedmiotu zamówienia:
Remont wnętrza budynku użytkowego położonego w Szamotułach przy ul. Wodnej 4, na terenie działki nr ewidencyjny budynku użytkowego 2722/1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
- Opis sposobu przygotowania ofert
- Oferta powinna być sporządzona zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zaproszenia do składania ofert (formularz oferty cenowej) – w języku polskim, w formie pisemnej. Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny (najlepiej drukowanymi literami) lub pismem komputerowym.
- Istotne informacje dotyczące ceny podanej w ofercie:
a) podana w ofercie cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu. W cenie należy ująć wszystkie roboty i prace, gdziekolwiek je opisano lub zasugerowano w opisie przedmiotu zamówienia ale również te, które nie zostały szczegółowo opisane lub zasugerowane, ale są niezbędne dla prawidłowego, zgodnego ze sztuką budowlaną, wykonania przedmiotu umowy i jego prawidłowego funkcjonowania.
b) cena ma charakter ryczałtowy, jest stała i niezmienna.
- Opis kryteriów, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
a) cena (C) – waga 60 %
b) okres gwarancji i rękojmi (G) – waga 20 %
c) termin wykonania prac (T) – waga 20 %
Oferty sklasyfikowane będą punktowo w skali 0 ÷ 100 (100% = 100 pkt).
- Kryterium cena (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie.
W kryterium cena (C) Zamawiający przyzna punkty na podstawie poniższego wzoru:
C = |
cena najniższa spośród ofert nieodrzuconych |
× 100 pkt × 60% |
cena badanej oferty |
- Kryterium okres obowiązującej gwarancji i rękojmi (G) będzie rozpatrywane na podstawie okresu udzielonej gwarancji podanego przez Wykonawcę w ofercie.
Zamawiający wymaga podania okresu w pełnych miesiącach, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy – wskazanie okresu krótszego spowoduje odrzucenie oferty.
Okres dłuższy niż 120 miesięcy dla potrzeb obliczenia punktacji będzie traktowany jako 120 miesięcy.
Nie podanie w ofercie okresu będzie traktowane jako zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji i rękojmi.
W kryterium okres obowiązującej gwarancji i rękojmi (G) Zamawiający przyzna punkty na podstawie poniższego wzoru:
G = |
okres gwarancji badanej oferty |
× 100 pkt ×20% |
okres gwarancji najdłuższy spośród ofert |
- Kryterium termin wykonania prac (T) będzie rozpatrywane na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie.
W kryterium termin wykonania prac (T) będzie Zamawiający przyzna punkty na podstawie poniższego wzoru:
T= L x 20%
L = (liczba punktów wg tabeli) :
Termin wykonania prac |
31.10.2023 r. |
30.11.2023 r. |
20.12.2023 r. |
Liczba punktów L |
100 |
80 |
50 |
- Ostateczna ilość punktów każdej oferty, która będzie oceniana, zostanie wyliczona zgodnie ze wzorem:
P = C + G + T
- Oferta z największą ilością punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
- 5.Umowa
Projekt umowy, która zostanie podpisana z Wykonawcą stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia do składania oferty cenowej.
- Gwarancja i rękojmia.
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji oraz rękojmi za wady określone zgodnie z Kodeksem cywilnym na wykonane roboty i materiały wynosi minimum 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru technicznego robót, chyba że producent jakiegoś asortymentu wskaże inny okres, który zostanie wykazany w stosownych dokumentach przekazanych Zamawiającemu.
- Koszty oferty
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
- Termin składania:
Ofertę należy złożyć do dnia: 21.08.2023 r. do godz. 15.00, za pośrednictwem:
– poczty elektronicznej (e-mail: ops@szamotuly.pl)
– poczty kurierskiej lub osobiście w siedzibie Zamawiającego.
- Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami
i udzielania wyjaśnień w imieniu Zamawiającego jest:
Iwona Lembicz-Kwatera – tel. 502 525 298 , Joanna Jarmuż – 797 067 585
e-mail: ops@szamotuly.pl
- Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie realizowane będzie w okresie do 20.12.2023 r.
- Ogłoszenie wyboru wykonawcy
Ocena ofert zostanie dokonana w terminie 22.08.2023 r., a wynik i wybór najkorzystniejszej zostanie ogłoszony na stronie internetowej pod adresem http:// ops.szamotuly.pl/
ZAŁĄCZNIKI: